HTML

2008.07.23. 22:16 buzz

Megint képek

Közkívánatra (merthogy meglepő és érthetetlen módon vannak rendszeres látogatók) esmént frissítek.
S lám új képek is valának:



A képek szemcsésségét az ISO 100as elég durva film okozza(csak ez volt a boltban).Ide tartozik hogy hamarosan mentesülhetek a borsos előhívási díjak,meg a többnapos várakozás alól(DSLR vételéről azóta lemondtam).Ugyanis osztottam, szoroztam s arra jutottam hogy bizony még napjainkban is gazdaságos és elérhető alternatívát jelent a fekete-fehér fotózás és a házi kidolgozás.a szükséges vegyszerek és a fotópapír(amely készlettel kb 20 tekercs 36os film film hívható elő és 100db papírkép nagyítható) elméletileg 4000Ftból beszerezhető.Egy tekercs film 9*13as papírra való kidolgozása 1030Ftból jönne ki amely még mindíg olcsóbb a legolcsóbb Rossmannos előhívásnál is(1600ft).az igazi szenzáció hogy csak negatívhívás esetén egy tekercs filmre 60ft anyagköltség jut,márpedig egy tekecs színes filmet 500ftért, fekete fehéret meg csak ritkán és lényegesen drágábban(800-900ft) hívnak.A fekete-fehér film ára még mindíg kisebb a márkás színesekénél(persze nem a rossmannos 400ftos filmről van szó).Felmerülhet a kérdés az emberben, hogy akkor miért nem mentek még csődbe a fényképész szaküzletek, és miért nem mindenki így csinálja?Mert nagyon macerás.Ma már nem becsülik, és csak a művészek különcségének tartják fekete-fehéret, meg -mint tudjuk- a digitális fotózás eleve kiszorít minden filmes módszert.Pedig a régi fotós eszközöket meg szarért vesztegetik a neten,de ugyebár mijen snassz volna már 20éves csehszlovák hívótankban a fürdőszoba elsötétített sarkában filmet hívogatni.Még megszólnának a haverok...

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://buzz.blog.hu/api/trackback/id/tr50582538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

XiRo · http://xiro.blog.hu/ 2008.07.23. 22:56:44

Ú de gáz :D
Amúgy örömmel jelentem be, hogy én vagyok
az egyetlen
az álandó
az olvasód :D

buzz 2008.07.24. 09:57:58

nem mert elméletileg Márk is már amikor még jut ilyesmire ideje,meg gondolom Szabi is benéz néha,de aztán valóban ennyi

pimas 2008.07.24. 13:44:29

szoktam én ide járni.
Egyébként én biztos nem foglak megszólni, sőt, támogatom a házi hívást.

buzz 2008.07.24. 21:26:05

tudjátok hogy a beszólást csak átvitt értelemben értettem, mint az egyszerű kisember gondolatát erről a dologról

XiRo · http://xiro.blog.hu/ 2008.07.28. 23:56:32

FRISSÍTÉST AKARUNK! ÚJ KÉPEKET! MOST, AZONNAL! A KIÉHEZETT KAPITALISTA VILÁGBAN FELNEVELKEDETT GYEREKEK VÁRJÁK A SZÍNES FOTÓIDAT! ÚGYHOGY NE VÁRASS MINKET!
süti beállítások módosítása