HTML

2008.07.14. 17:23 buzz

történelmi pillanat

És igen! Történelmi pillanatnak vagyunk tanúi, elkezdtem én is netnaplót írni. Úgy tűnik a számítógéppel édeskettesben eltöltött forró nyári napok kikezdték a józan ítélőképességemet, hogy már ilyesmire is képes vagyok.na sebaj. Ne várjatok kalandos,orgiákról szóló történeteket. Valószínüleg csak magasröptű filozófiai eszmefuttatásaimat teszem itt közzé,vagy esetleg sivár életem egy egy tanulságos, vagy abszurd mozzanatát írom le. ennyi.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://buzz.blog.hu/api/trackback/id/tr100567884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

XiRo · http://xiro.blog.hu/ 2008.07.14. 22:46:13

EZAAAAZ :D
pont ilyen oldalt kerestem ahol egy ilyen jó srác mint te ilyen érdekességeket ir. Köszönöm :D

pimas 2008.07.15. 21:46:50

s bemocskolád magadat a fogyasztói társadalom egyik legnagyobb gyűjtőhálójával? Üdv a klubban.

buzz 2008.07.16. 16:29:26

a modern társadalom jelensége, de nem hinném hogy köze van a fogyasztáshoz...
süti beállítások módosítása