HTML

2008.07.16. 22:14 buzz

A városban

Színt víve a hét eddigi mikroprocesszorgőzös bambulásába,Bementünk Szabi pajtással a városba.Egyrészt beadtam az új tekercs filmet a Rossmannba( ajánlom hogy gyorsan dolgozzanak mert van néhány nagyon várt kép),aztán Géza vezér szorulástól kínlódó tekintetétől kísérve diabolóztunk a bazilikánál.miután oda befútt a szél, áttelepültünk a pelikán udvarba közben nyalva egy jót( fagyit).Kettő után Márk pajtás is befutott.Kb másfél óra időelütés és eszmecsere után mindenki ment a dolgára.Legalább nem 12, csak 8 órát töltöttem ma a gép előtt.Éljen.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://buzz.blog.hu/api/trackback/id/tr84571706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Imi · http://xiro.blog.hu/ 2008.07.17. 10:34:01

Hát nem is tudom, elmehettek a büdös *** -ba hogy nem szoltok nekem én meg itthon döglök.

buzz 2008.07.17. 13:51:00

elméletileg csak szabival volt megbeszélve összefutás jelleggel,tehát nem direkt hagytunk ki

pimas 2008.07.17. 16:13:24

hozzátenném, én elvileg csak a kölcsönkapott jojót adtam volna visSzabinak, de ottragadtam.

XiRo · http://xiro.blog.hu/ 2008.07.21. 13:07:01

BlaBlaBla... Magyarázkodni nem nehéz...
süti beállítások módosítása